Telefoonnummers
Locaties kantoor huren in...

Zakelijke inschrijving

Smart Office

Een smart office is de perfecte oplossing voor starters en professionals die graag een zakelijk adres wensen in Amsterdam tegen relatief lage kosten. Het biedt een volledig pakket voor een professionele uitstraling van uw bedrijf voor uw klanten, relaties en leveranciers. Daarnaast kunt u zich eenvoudig inschrijven bij de Kamer van Koophandel te Amsterdam. Zo betaalt u nooit te veel voor uw huisvesting en blijft u maximaal flexibel.

Virtueel Kantoor

 

Smart Office bestaat uit de volgende diensten:


– Zakelijke inschrijving bij de Kamer van Koophandel
– Prestigieus zakenadres voor uw website, briefpapier en visitekaartjes
– Flexibel mee te nemen 020-nummer
– Professionele telefoon-antwoordservice met uw eigen bedrijfsnaam
– Zakelijk afspreken in de business lounge e/o flexwerken 2 dagdelen per week
– Postservice: tweemaal per week wordt uw post doorgestuurd
– Inclusief onbeperkt gebruik van koffie- en theespecialiteiten
– Vrij parkeren op eigen terrein
– Professioneel ontvangst van uw gasten door onze receptioniste/gastvrouw
– Gebruik van aanwezige keukenfaciliteiten
– Professionele foto van het gebouw voor op uw website
– VOIP telefonie en een snelle draadloze internetverbinding
– Mogelijkheden voor archiefopslag en gebruik van kopieerfaciliteiten
– Standaard 10% korting op vergadermogelijkheden
– Gelegenheid deel te nemen aan door SBC georganiseerde netwerkactiviteiten.

Direct een offerte aanvragen voor een Smart Office?

LOCATIES