Op zoek naar een fijne werkplek in Amsterdam? Het Smart Business Center biedt de perfecte oplossing voor ZZP’ers, startende en groeiende ondernemers.
We hebben verschillende soorten werkplekken beschikbaar in ons Smart Business Center in Amsterdam. Vind je het prettig om in een open ruimte te werken? Huur dan een flexibele werkplek en ontdek de prettige ambiance van onze business lounge. Werk je liever in een afgesloten ruimte? Kies dan voor een van onze flexkantoren. Hier kun je rustig en ongestoord werken.
Ben je juist op zoek naar een vaste werkruimte in Amsterdam? Dan ben je bij Smart Business Center Amsterdam aan het juiste adres. We bieden al kantoorruimte vanaf 12m2. Je kunt bij ons een vaste werkruimte huren, zonder dat je direct vast zit aan lange contracten. Je kunt een kantoorruimte namelijk ook op tijdelijke of flexibele basis huren.
Ben je ZZP’er en is een vast eigen kantoor nog een stap te ver? Dan kun je een ook gebruik maken van de mogelijkheid tot een gedeeld kantoor. Zo heb je een vast eigen kantoor, maar deel je de kosten.
Een andere optie is om een virtueel kantoor te huren, waarbij je kunt flexwerken of je klanten kunt ontvangen in onze luxe business lounge. Zo geniet je van een professionele uitstraling tegen relatief lage kosten.
Bij Smart Business Center denken we graag met je mee om de werkplek te vinden die bij jou past. Neem contact op via onderstaand formulier of bel ons op 020 – 820 21 27.
Het Smart Business Center biedt haar gebruikers een uitgebreid servicepakket aan. Niet alleen vind je dit terug in ons heldere prijsbeleid zonder verborgen ‘kosten’. Al meer dan 12 jaar zijn we een begrip in flexkantoren en support. Van kantoorruimtes en de mogelijkheid tot flexwerken tot vergaderingen en virtuele kantoren. Meer weten? Neem contact op!
Onze kantoren onderscheiden zich in een moderne uitstraling. Er zijn verschillende kantoorstijlen: wit hoogglans, lichte houtkleur of donkere houtkleur. De keuze is aan jou!
Offerte aanvragenHet Smart Business Center is rolstoelvriendelijk. Er zijn twee speciale ingangen op de begane grond en er zijn twee invalidentoiletten aanwezig. Alle faciliteiten zijn via de lift toegankelijk.
Offerte aanvragenTijdens de kantooruren is de receptie bemand. Hier wordt niet alleen jouw telefoon opgenomen, maar worden ook je gasten persoonlijk ontvangen. Ook dat draagt bij aan een professionele werksfeer.
Offerte aanvragenJe telefoon wordt snel en accuraat opgenomen met jouw bedrijfsnaam door de receptioniste. Dat geeft klanten of leveranciers een professionele indruk van je instelling en werkwijze. De eerste 50 telefoonaannames per maand zitten er standaard in, dus geen extra kosten!
Offerte aanvragenHet pand is voorzien van CAT 6A bekabeling en Wifi. De kabelverbinding verloopt via de snelheden van glasvezel. Daarmee heb je een vaste en snelle internetverbinding. Het internetabonnement is inclusief, dus geen extra kosten!
Offerte aanvragenIn onze gezellige coffee corner staat een goede koffiemachine voor een lekkere kop koffie. Voor het nuttigen van koffie en thee worden geen extra kosten in rekening gebracht, deze zijn inclusief.
Offerte aanvragenWil je graag persoonlijk en professioneel geholpen worden door een van onze adviseurs? Wij staan voor klaar. Je krijgt een goed advies en hier is men oprecht geïnteresseerd in jouw wensen en behoeften.