Virtueel kantoor huren in Amsterdam

Virtueel kantoor huren in Amsterdam

Een virtueel kantoor in Amsterdam is de perfecte oplossing voor starters en professionals die vanuit huis werken of extern bij klanten zitten.

Virtueel kantoor in Amsterdam

Het Smart Business Center biedt op haar locatie in Amsterdam de mogelijkheid om een virtueel kantoor te huren. Zo beschik je over een prestigieus zakenadres wat je kunt gebruiken op je website, briefpapier en visitekaartjes tegen lage kosten. Je huurt bij ons al een virtueel kantoor in Amsterdam Zuidoost vanaf € 99,00 per maand.

Een virtueel kantoor is de ideale oplossing als je een professionele uitstraling wilt, zonder de kosten van een fysiek kantoor. Onze locatie bevindt zich in Amsterdam Zuidoost, vlakbij Diemen en is ideaal gelegen met goede aansluiting op de A9 en de A10 en het openbaar vervoer. Goed bereikbaar dus, wanneer je met zakenrelaties wilt afspreken. Bovendien krijg je bij ons standaard 10% korting op vergaderruimtes. Geen vergaderruimte nodig? Dan kun je je gasten ook ontvangen in onze Business Lounge.

Snel meer weten over de mogelijkheden? Neem contact op via 020 - 73 03 340 of vraag een offerte aan.

Zakelijk adres in Amsterdam

Wat houdt een virtueel kantoor bij het Smart Business Center in Amsterdam in? Naast dat je een professioneel zakelijk adres hebt op een toplocatie in Amsterdam, mag je dit inschrijfadres ook gebruiken in je communicatie als post- en bezoekadres. 

Dit inschrijfadres kun je opnemen op je website, visitekaartjes, briefpapier en andere uitingen. Handig wanneer je jouw huisadres niet wilt gebruiken. Indien gewenst, sturen we jouw post door naar jouw huisadres of een adres naar keuze. Bovendien heb je de optie om gebruik te maken van onze professionele telefoon-antwoordservice en kun je bij ons komen flexwerken.

Kies voor een Smart Office in Amsterdam

Wil je je ook op ons adres kunnen inschrijven bij de Kamer van Koophandel? Kies dan voor ons Smart Office pakket. Dit is een volledig pakket, waarbij je een professionele uitstraling hebt tegen lage kosten, welke je zelf kunt samenstellen afhankelijk van wat jij nodig hebt. Bovendien ben je maximaal flexibel. Afhankelijk van jouw wensen sturen we je post 1 of 2 keer per week naar je door en kun je gebruik maken van een flexibel mee te nemen 020-nummer. Dit telefoonnummer kun je laten doorschakelen naar de receptie, zodat deze professioneel beantwoord wordt met jouw bedrijfsnaam.

Gasten ontvang je in onze Business Lounge of in een van onze vergaderruimtes, die je met 10% korting kunt reserveren. Ook maak je onbeperkt gebruik van onze koffie en thee specialiteiten en de aanwezige keukenfaciliteiten. Hadden we al genoemd dat jij en jouw gasten op eigen terrein vrij kunnen parkeren?

Ben je naast een zakelijk inschrijf- en postadres ook op zoek naar een plek waar je zo nu en dan kunt flexwerken? Bij ons Smart Office pakket kun je ervoor kiezen om 2x per week gebruik te maken van onze flexibele werkplekken. Kortom, het is de perfecte oplossing voor nu en om in de toekomst door te kunnen groeien met jouw bedrijf.

Vul onderstaand offerteformulier in of bel ons en we bekijken welke mogelijkheden het beste bij jouw situatie passen.

Flexibel doorgroeien?
Meer weten
Al meer dan 12 jaar vertrouwd

Het Smart Business Center biedt haar gebruikers een uitgebreid servicepakket aan. Niet alleen vind je dit terug in ons heldere prijsbeleid zonder verborgen ‘kosten’. Al meer dan 12 jaar zijn we een begrip in flexkantoren en support. Van kantoorruimtes en de mogelijkheid tot flexwerken tot vergaderingen en virtuele kantoren. Meer weten? Neem contact op!

Offerte aanvragen
Gestoffeerd & gemeubileerd

Onze kantoren onderscheiden zich in een moderne uitstraling en zijn ingericht met tijdloos meubilair.

Offerte aanvragen
Roelstoel vriendelijk

Het Smart Business Center is rolstoelvriendelijk. Er zijn twee speciale ingangen op de begane grond en er zijn twee invalidentoiletten aanwezig. Alle faciliteiten zijn via de lift toegankelijk.

Offerte aanvragen
Bemande Receptie

Tijdens de kantooruren is de receptie bemand. Hier wordt niet alleen jouw telefoon opgenomen, maar worden ook je gasten persoonlijk ontvangen. Ook dat draagt bij aan een professionele werksfeer.

Offerte aanvragen
Telefoon Antwoordservice

Je telefoon wordt snel en accuraat opgenomen met jouw bedrijfsnaam door de receptioniste. Dat geeft klanten of leveranciers een professionele indruk van je instelling en werkwijze. De eerste 50 telefoonaannames per maand zitten er standaard in, dus geen extra kosten!

Offerte aanvragen
Internetverbinding

Het pand is voorzien van CAT 6A bekabeling en Wifi. De kabelverbinding verloopt via de snelheden van glasvezel. Daarmee heb je een vaste en snelle internetverbinding. Het internetabonnement is inclusief, dus geen extra kosten!

Offerte aanvragen
Koffie & thee

In onze gezellige coffee corner staat een goede koffiemachine voor een lekkere kop koffie. Voor het nuttigen van koffie en thee worden geen extra kosten in rekening gebracht, deze zijn inclusief.

Offerte aanvragen
Bedankt
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Heb je een vraag?

Wil je graag persoonlijk en professioneel geholpen worden door een van onze adviseurs? Wij staan voor je klaar. Je krijgt een goed advies en hier is men oprecht geïnteresseerd in jouw wensen en behoeften.

Bel ons
SBC Amsterdam
Lounge Amsterdam
SBC Amsterdam
Werkplek Amsterdam
SBC Amsterdam
Lounge Amsterdam
SBC Amsterdam
Vergaderzaal Amsterdam
SBC Amsterdam
Receptie Amsterdam
SBC Amsterdam
Hal Amsterdam