Over Smart Business Center

Het Smart Business Center is ontstaan vanuit een joint venture van ondernemers die hun expertises en krachten hebben gebundeld.

Uitgangspunt 1.

Sfeervolle werkomgeving

Wij hebben gekozen voor een lichte en moderne werk omgeving, die toch huiselijk en warm aanvoelt.

Uitgangspunt 2.

Commerciële ondersteuning van huurders

In onze eigen ervaring is de P van Plaats en de P van Presentatie een belangrijk onderdeel om je als zelfstandig ondernemer te onderscheiden. Je bent mede waar je zit. Daarmee krijg je ook klanten die bij je passen. Het SBC wordt een onderdeel van het imago van elke huurder en levert een positieve bijdrage aan het gevoel van klanten, partners en leveranciers bij jouw onderneming.

Uitgangspunt 3.

Transparantie

Transparantie’ in deze markt is soms ver te zoeken. Ingewikkelde en niet te vergelijken opbouw van offertes. Soms begrijpen we er helemaal niks van. Dat wilden we anders. Transparantie ! Geen ingewikkelde keuzes, hoge rekeningen achteraf, en bovendien een enorme administratieve last.

Uitgangspunt 4.

Netwerken

De koffiemachine is het belangrijkste ‘netwerk’ apparaat dat er bestaat. Bouw daar een aantrekkelijke lounge omheen en het netwerken gaat vanzelf. En zo ontsproot het idee van de business lounge. Niet alleen voor koffie, maar ook voor een wat lossere bespreking of de lunch. Niet meer weg te denken inmiddels!

Uitgangspunt 5.

Value for money

Het uitgangspunt was niet om de goedkoopste te zijn, want dan krijg je ook een ander niveau qua service en aankleding. De uitdaging was om ‘value for money’ te zijn zoals HEMA en IKEA. Er zijn prachtige concepten op de markt, waarbij ‘design’ hoog in het vaandel staan, maar daar betaal je dan ook voor.

Locaties

Op deze locaties zijn wij te vinden